Hieronder de meest gestelde vragen, staat je vraag er niet bij stuur dan een mailtje naar info@harmonized.nl of gebruik het contact formulier.

Question Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
AnswerAls een artikel niet helemaal naar wens is kun je de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling retourneren. Hiervoor kun je het retourformulier gebruiken. Je ontvangt dan je geld terug, mits de artikelen in de oorspronkelijke staat worden geretourneerd, ongebruikt, met de kaartjes er nog aan en in de originele verpakking. Mocht het artikel niet in de originele staat bij ons terug komen, mogen wij waardevermindering in rekening brengen of het artikel weigeren om retour te nemen. Mocht je nog vragen hebben over het retourneren van je bestelling kun je ook contact met ons opnemen via info@harmonized.nl.
Question Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
AnswerOnderaan de mail met de nieuwsbrief die je van Harmonized hebt ontvangen kun je klikken op ‘afmelden’, hierna ben je afgemeld en zul je geen nieuwsbrieven en acties meer van ons ontvangen. Let op, het kan 48 uur duren voordat je volledig bent afgemeld.
Question Er mist een artikel uit mijn bestelling, wat moet ik doen?
AnswerAls je de bestelling niet volledig hebt ontvangen , stuur dan een mail naar info@harmonized.nl met daarin je bestelnummer en van het artikel dat je mist het artikelnummer en omschrijving. Wij gaan voor je uitzoeken wat er is gebeurd en komen er binnen 24 uur bij je op terug.
Question Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld, wat moet ik doen?
AnswerAls je een artikel hebt ontvangen dat je niet hebt besteld, stuur dan een mail naar info@harmonized.nl met daarin je bestelnummer en van het artikel dat je hebt ontvangen het artikelnummer en omschrijving. Wij zullen binnen 24 uur bij je terugkomen via de mail. Of stuur het artikel terug met het retourformulier dat je samen met de pakbon op de mail hebt ontvangen.
Question Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
AnswerGraag ontvangen wij een mail op info@harmonized.nl met daarin je bestelnummer artikelnummer en een foto van het product waarop goed zichtbaar is wat de beschadiging is. Wij zullen binnen 24 uur bij je terug komen met een oplossing.
Question Heb ik garantie en wat zijn de voorwaarden?
AnswerVoor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. We geven twee maanden garantie op de kwaliteit van het product. Deze extra garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie waar je als consument recht op hebt. Als je niet tevreden bent met de kwaliteit van het product, neem dan gerust contact op via info@harmonized.nl
Question Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
AnswerNadat wij je retour hebben ontvangen gaan wij de producten beoordelen. Mocht alles in orde zijn, streven wij ernaar om je geld terug te storten via de manier waarop je hebt betaald, wij proberen dit binnen 7 dagen voor je af te handelen.

Question Wat zijn de retourvoorwaarden?
AnswerU heeft het recht om de geleverde artikelen van Harmonized binnen veertien (14) dagen na ontvangst te retourneren. We hopen natuurlijk dat u blij bent met uw aankoop. Als dat niet het geval is, heeft u, als koper, vanaf de datum waarop u uw bestelling heeft ontvangen, veertien (14) dagende tijd om het product terug te sturen. Het retourformulier moet altijd worden meegestuurd. De kosten en de verantwoordelijkheid van de retourzending zijn voor u. Indien goederen gebruikt,  gewassen, versleten, beschadigd of incompleet zijn, hebben we het recht de geretourneerde artikelen te weigeren. Restitutie van de betaalde prijs, exclusief verzendkosten, vindt plaats binnen zeven (7) werkdagen na ontvangst en controle.
Question Wat is jullie retouradres?
AnswerBotter 24-53, 8232 KD Lelystad

Question Heb ik een retourformulier nodig om mijn bestelling terug te sturen?
AnswerJa, met een retourformulier kunnen wij je retour sneller verwerken en je geld terug geven. Mocht je het retourformulier niet meer hebben stuur dan een mail naar info@harmonized.nl

Question Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
AnswerJe bestelling wordt met de post verzonden, afhankelijk van wat je hebt besteld in een brievenbus pakket of een pakket. De bestelling wordt binnen 2 a 3 werkdagen bij je afgeleverd door onze vervoerder.

Question Wat zijn de verzendkosten?
AnswerBij bestellingen boven €25,- is de verzending gratis, onder €50,- is het onderstaande tarief van toepassing.
Nederland 1-3 werkdagen €4.95
Internationaal vanaf €6,50
Question Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling, de bestelling nog wijzigen of annuleren?
AnswerOm jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou af te leveren gaan wij direct na het plaatsen van je bestelling aan de slag om je pakket klaar te maken. Het is hierdoor niet mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren.

Question Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
AnswerZodra wij de bestelling hebben verwerkt sturen wij een mail met daarin een track & trace code, aan de hand hiervan kun je het pakket volgen. Mocht je geen mail hebben ontvangen neem dan contact met ons op via info@harmonized.nl

Question Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?
AnswerBij het afronden van je bestelling heb je de mogelijkheid om de kortingscode in te voeren. De korting zal in het totaalbedrag zijn verwerkt. Mocht een kortingscode niet werken en de geldigheid is niet verstreken, neem dan contact met ons op via info@harmonized.nl

Question Waarom zit er geen pakbon bij mijn pakket?
AnswerWij proberen zo min mogelijk te verbruiken en zo min mogelijk afval te produceren, daarom sturen wij een mail met daarin alle informatie die je nodig hebt.

Question Waarom krijg ik soms een gebruikte doos?
AnswerWij proberen zo min mogelijk afval te produceren en vinden het daarom zonde om voor elke zending een nieuwe doos te gebruiken. Ten slotte zit al het moois aan de binnenkant. Mocht je een speciale reden (cadeau oid) hebben om een nieuwe doos te willen ontvangen horen wij het graag via info@harmonized.nl
Question Is het mogelijk om mijn bestelling in te pakken?
AnswerMocht je iemand willen een cadeau willen geven en direct willen verzenden, laat het ons even weten, dan proberen wij er iets moois van te maken. Je kunt direct na het plaatsen een mail sturen naar info@harmonized.nl. Hou er wel rekening mee dat het dan langer duurt om je bestelling te verwerken.