FAQ

FAQ

Wij proberen zo min mogelijk te verbruiken en zo min mogelijk afval te produceren, daarom sturen wij een mail met daarin alle informatie die je nodig hebt. 

Wij proberen zo min mogelijk afval te produceren en vinden het daarom zonde om voor elke zending een nieuwe doos te gebruiken. Ten slotte zit al het moois aan de binnenkant. Mocht je een speciale reden (cadeau oid) hebben om een nieuwe doos te willen ontvangen horen wij het graag via info@harmonized.nl.

Mocht je iemand willen een cadeau willen geven en direct willen verzenden, laat het ons even weten, dan proberen wij er iets moois van te maken. Je kunt direct na het plaatsen een mail sturen naar info@harmonized.nl. Hou er wel rekening mee dat het dan langer duurt om je bestelling te verwerken. 

Om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou af te leveren gaan wij direct na het plaatsen van je bestelling aan de slag om je pakket klaar te maken. Het is hierdoor niet mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren. 

Bij bestellingen boven €25,- is de verzending gratis, onder €25,- is het onderstaande tarief van toepassing:
Nederland 1-3 werkdagen €3,95
Internationaal vanaf €6,50 

U heeft het recht om de geleverde artikelen van Harmonized binnen veertien (14) dagen na ontvangst te retourneren. We hopen natuurlijk dat u blij bent met uw aankoop. Als dat niet het geval is, heeft u, als koper, vanaf de datum waarop u uw bestelling heeft ontvangen, veertien (14) dagende tijd om het product terug te sturen. Het retourformulier moet altijd worden meegestuurd. De kosten en de verantwoordelijkheid van de retourzending zijn voor u. Indien goederen gebruikt,  gewassen, versleten, beschadigd of incompleet zijn, hebben we het recht de geretourneerde artikelen te weigeren. Restitutie van de betaalde prijs, exclusief verzendkosten, vindt plaats binnen zeven (7) werkdagen na ontvangst en controle. 

Graag ontvangen wij een mail op info@harmonized.nl met daarin je bestelnummer artikelnummer en een foto van het product waarop goed zichtbaar is wat de beschadiging is. Wij zullen binnen 24 uur bij je terug komen met een oplossing. 

Als je de bestelling niet volledig hebt ontvangen , stuur dan een mail naar info@harmonized.nl met daarin je bestelnummer en van het artikel dat je mist het artikelnummer en omschrijving. Wij gaan voor je uitzoeken wat er is gebeurd en komen er binnen 24 uur bij je op terug.